top of page
מאמרים חדשים
ארכיון

עצים לעתיד

הארגון: עצים לעתיד

אחרי הרבה מחקר, שיחות רבות והרבה דיונים, בחרה גורוס לעבוד עם ארגון מדהים שנקרא "עצים לעתיד" (trees for the future) , כדי לשתול את העצים שלנו. מכל מוצר שאנחנו מוכרים אנחנו לוקחים חלק ותורמים אותו עצים לעתיד.

אנו מעריכים את העסקים שלכם, ואת הבחירה שלכם לתת לנו מכספכם שנצבר בעבודה קשה בתמורה למוצרים הידידותיים לסביבה שלנו, ואנחנו רוצים לוודא שבעזרתכם ניתן ערך מוסף לקנייה . עצים לעתיד מאפשרים לנו לעשות זאת.

למה?

ובכן הסיבה הראשונה מדוע אנו בוחרים לשתול עצים היא כי אנו משתמשים בעצים אלה, ובמשאבים הטבעיים שלהם כדי לייצר את המוצרים שלנו. אנחנו רוצים לוודא שאנו נותנים בחזרה ומחדשים את מה שאנחנו לוקחים. הסיבה השנייה היא פשוטה, זה כי אכפת לנו. אכפת לנו מהעולם ומהדרך שבה אנו מתייחסים אליו. גם לעצים לעתיד.

עצים הם משאב חשוב והם נעלמים בגלל מספר סיבות.

אנחנו לא בסדר עם זה.

יש להם אותו רצון לעזוב את העולם בצורה טובה יותר לדור הבא, כך שבמשך הזמן נוכל לראות את העולם ואת גלגל החיים ממשיך להתחדש.

המשימה:

לשתול, והרבה !

עצים לעתיד עובדים באזורים של אסיה ואפריקה כדי למלא ולחדש את העצים והיערות. הם עושים את זה הן בשביל האנשים והן בשביל הסביבה, כדי לסייע בהגנה מפני מפולות, בצורת, ולהגן שטחי המחיה של חיות בר.

יחד עם נטיעת העצים, ושילוב התושבים המקומיים במאמצי שתילה, ארגון עצים לעתיד גם מחנך חקלאים מקומיים ותושבים על שיטות בר קיימא. טכניקות חקלאיות אלה יסייעו להבטיח כי העצים הללו יוכלו לצמוח, לגדול ולהתבגר, ולא יכרתו כבעבר.

את Gurus

הקמנו בשביל לנצל שיטות עסקיות אתיות כדי לעשות את ההבדל בעולם שלנו.

כן, זה אפשרי !

bottom of page