top of page
מאמרים חדשים
ארכיון

יער מאכל - Trees For The Future

פרוייקט יערות המאכל Trees For The Future

מהי גישת יערות המאכל?

יערות המאכל הם מערכת חקלאית מעולה עם פוטנציאל לסיים רעב ועוני עבור מיליוני חקלאים הנאבקים למחייתם כדי לשרוד בעולם המתפתח.

יער המאכל הוא מערכת מקומית מתאימה, רב שכבתית של ייצור חקלאי.

היער משלב זנים מגוונים של גידולים ועצים המאפשרים למשפחות למלא את צורכי הקיום שלהם ולנצל הזדמנויות חדשות בשוק.

יער המאכל מספק למשפחות חקלאיות מקור של מזון, מספוא לבעלי חיים, דלק, ותוצרים לצרוך ולמכור בשווקים הסמוכים. היער עוסק ברוח היזמות ובמיומנות של החקלאים המקומיים, ומאפשר להם להגדיל באופן קבוע את הכנסתם ולהחיות את שטחי האדמה הלא מנוצלים שברשותם.

גישת יערות המאכל היא מתודולוגיה המנחה משפחות בנטיעת גני יערות מאכל במשך ארבע שנים. אנו נותנים עדיפות לביצוע פרויקטים באזורים נחשלים כדי לעבוד ישירות עם אשכולות גדולים של קהילות עניות עם גישה לשווקים המקומיים.

עם תחילתו של כל פרויקט, אנשי הצוות המיומן שלנו עובד ומנחה ישירות קבוצות גדולות של חקלאים במטרה לעצב יערות מאכל שמותאמים לצרכים הברורים של המשפחות ושל השוק המקומי.

הם לומדים לבחור, לגדל ולשתול עצים מגוונים וסוגים שונים של יבולים הממקסמים את הכנסתם.

הפרויקטים של יערות המאכל מפותחים עם דגש על קיימות ברמת החווה והנוף כאחד. ברמת החווה, יער המאכל הוא בר קיימא מבחינה סביבתית משום שהוא מכיל עצים רבים המוקדשים אך ורק לשרת את מטרות המערכת האקולוגית. ברמת הנוף, יערות המאכל הם כלים חיוניים להפחתת לחץ על יערות, צמצום השימוש בכימיקלים מזיקים, וסיוע לסיים את הקרב בין חוות ויערות.

המאמר תורגם והוא טעימה מתוך הבלוג של ארגון Trees for the future

למידע נרחב ומעמיק יותר לחצו בקישור, הכנסו לאתר של הארגון ולמדו עוד אודות הפרוייקטים המופלאים של יערות המאכל.

bottom of page